Tidiga kvällar

Det har blivit väldigt tidiga kvällar den här veckan. Jag har somnat före 21.30 nästan varje kväll men det har varit skönt eftersom man klivit upp tidigt varje morgon. Även då jag varit hemma med Lucas så får man ju kliva upp jätte tidigt för hans nya rutin är att vakna vid 6 tiden.
 
Igår var jag så otroligt slut så jag somnade i soffan vid 20.15 och strax före 21.00 väckte Jacke mig och sa att han skulle gå och lägga sig så då gick jag också till sängen. Så jag har sovit från 20.15 och Jacke från 21 ungefär. Känns helt otroligt skönt att ha sovit så länge. Vaknade strax före 6 på Lucas begäran och det gjorde ingenting eftersom jag visste att jag sovit cirka 10 timmar då. :)
 
Idag ska jag föröska städa och greja lite här hemma. Jacke ska hålla på i garaget och rensa där.
Ha en bra lördag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0