Piggare

Idag vaknade Lucas 8.30, feberfri och pigg! Han har dock inte varit så sugen på att sova nåt så han är aningen gnällig pga tröttheten. Han sov kanske 40 min efter lunch men det verkar inte vara tillräckligt. Har försökt få han att sova en stund till men icke sa nicke. 
Kul iaf att han är piggare och framförallt roligt att han är feberfri!
 
Snart kommer Britta hit för hon ska vara med Lucas under tiden jag åker på Vårdcentralen och fixar min delegering och sen stannar jag i Kvissleby för det blir inskolning ikväll 17-22 i Hemtjänsten. Det blev inget igår för det strulade ihop sig totalt i sista stund och jag hade ingenstans att göra av Lucas så därför ska jag dit ikväll istället. 
På måndag och tisdag är det dags för inskolning på Skottsundsbacken också. 
Jag har tidigare känt mig supertaggad för att börja jobba lite och det har varit så roligt att få sån respons både på Skottsundsbacken och i Hemtjänsten men nu har jag tappat gnistan igen. Det är ju underbart att vara mammaledig och nu har verkligheten kommit ikapp så jag fattat att det är slut på den här härliga tiden.
Men jag vet också att bara jag kommer igång och jobbar så kommer jag tycka det är härligt också så.. :)
 
Nu ska jag slänga i mig lite mat.
 
Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0