Natt

Igår bestämde vi att Lucas inte ska få sova med oss nå mer. Han har sovit med oss nästan varje natt/morgon ett tag nu och vissa nätter har han vaknat vid 1 och vissa nätter vid 5 typ så det har ju inte varit hela nätterna men ändå.. 
Så inatt vaknade han vid 4 och jag höll mig till vad som bestämts. Han fick inte komma till oss men det tog väl 2 timmar innan jag fick han att somna om i sin säng. Han låg ner lugnt så länge jag var i hans rum men så fort jag smög ut vaknade han och skrek. Hoppas att nästa natt blir lite lindrigare. Han lär väl ge upp så småningom och förhoppningen är ju att man inte ska behöva bråka alls med han på nätterna.
 
Vi har iaf haft en bra dag. Vaknade vid 9.45 och åt en rejäl frukost. 
Sen har vi busat på Lucas rum, varit i källaren och tvättat och städat. Det har blivit lite gjort idag ändå.. jag har varit över till grannen och kollat deras panna som jag ska kolla till när dom åker bort, hämtat ved och plockat lite. 
 
Nu ska jag hämta in Lucas som legat ute och sovit. 
 
Ha en bra eftermiddag och kväll!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0