Härligt

Har haft en härlig dag hittills! 
Var ut på förmiddagen med Lucas Vi gick på en promenad som gick långsamt eftersom han inte är så snabb med sina korta ben :) Men jag hade pulkan med så tog ett varv med den också. 
 
Efter lunch la jag Lucas i vagnen ute som vanligt och nu har han sovit två timmar. Under tiden han sovit så har jag passat på att ligga på soffan och tittat på 2 avsnitt av 90210. 
När Lucas vaknar kan det bli en kort promenad igen bara för att få så mycket sol på mig som möjligt. Funderar faktiskt på att gå ut och sätta mig i solen och läsa tills han vaknar för nu är vädret underbart!
 
Ha en fin eftermiddag gott folk!
 

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0