Great

Igår fick jag massor gjort! Bytte gardiner, klädde av och ställde ut granen, hämtade ved, lekte med Lucas, städade och bokade tid för inskolning på Skottsundsbacken. Känns alltid så skönt att få mycket gjort!
 
Har ett fönster kvar att byta gardiner i men har inte riktigt bestämt vad jag ska ha där så jag måste gå igenom mina gardiner och komma fram till nåt :) Är inte nöjd med dom gardiner jag satt upp i vardagsrum och kök heller men det får va såhär ett litet tag nu. I vardagsrummet blev det alldeles fel stil. Det blev på tok för gulligt för att passa ihop med möbler och sådär. I köket satte jag upp hissgardiner som jag tycker är jättefina men det blev sådär.. Beror nog mycket på att jag har så fula tapeter och fula fönster. 
Sen upptäckte jag också att jag inte har nå lampor. Eller ja, lampfötter hittade jag men inga skärmar till så då vet jag att det behövs nu då :)
 
Vet inte riktigt hur vi ska fördriva tiden idag. Blir nog ett avsnitt Revenge iaf..
 
Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0