Jobbelijobb

Imorgon och på onsdag är det dags för jobb. Imorgon 7.30-17 och på onsdag jobbar jag 7-17.
Det blir långa dagar för Lucas på dagis men det ska nog gå bra. 
Bilen funkar fortfarande inte så jag och Jacke får samåka hemifrån till dagis.. Det innebär att Jacke som i vanliga fall börjar 6.45 kommer att komma lite senare till jobbet. Vi lämnar Lucas på dagis 6.30 och imorgon då jag börjar 7.30 så kan Jacke bara släppa av oss båda vid dagis och sen tar jag en promenad till jobbet som inte ligger så långt från dagis. Men på onsdag får Jacke följa med och lämna Lucas för att sen skjutsa mig vidare till jobbet. 
Det blir lite struligt men så får det bli för jag måste ju jobba så mycket jag bara kan. 
 
Nu medan Lucas sovit har jag suttit och fyllt i blanketter som ska skickas iväg till a-kassan och banken. Är så less på att hålla på med sånt här och en fast tjänst skulle inte vara fel på något vis alls!
 
Annars så är det en seg dag idag. Tycker inte jag får nåt vettigt gjort alls. Har startat diskmaskinen samt packat en väska till dagis och det är väl ungefär det enda vettiga som blivit gjort här hemma.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0