Jobb

Jobbhelgen är snart till ända. Det är bara imorgon 7.30-17 kvar sen är jag ledig på tisdag :)
Veckans schema ser ut såhär:
Måndag: 7.30-17
Tisdag: Ledig
Onsdag: 7.30-17
Torsdag: 17-22
Fredag: 7.30-17
Lördag: Ledig
Söndag: Ledig
 
Så Lucas kommer vara på dagis måndag, onsdag och fredag. Det blir lite varannan dag men det är ju så det blir ibland.
 
I helgen har jag ju som sagt jobbat men ändå bjöd vi hit pappa på middag igår kväll. Tyckte lite synd om han att han var ensam uppe på berget och renoverade, utan bil dessutom eftersom hans bil var inne på verkstan. Så jag hämtade honom efter jobbet och skjutsade hem honom efter middagen. 
Idag kom Jackes föräldrar hit och dom fick också middag. Dom lekte massor med Lucas och han hade så roligt så :) Jackes pappa var upp på taket och kikade lite också inför takbytet som kanske drar igång snart.
Jag och Jacke har dessutom tvättat Volvon idag och det var verkligen välbehövligt. Tyvärr så upptäckte vi några nya repor som inte alls var fina på den och det måste ju vara jag som orsakat dom eftersom det bara är jag som kör Volvon nu. Men jag vet inte av att jag backat/kört in i nåt.. kan jag ha kört in i nåt utan att märka det? Verkar ju helt sjukt. 
 
Nä nu säger jag godnatt! 
 

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0