Trött

Lucas är riktigt trött idag och det är väl inte konstigt med tanke på hur lite han sov igår. Det sägs ju att man inte riktigt kan ta igen förlorad sömn men jag är lur på om inte barn kan det iaf :)
 
Om Lucas somnar nu så ska jag passa på att stryka hans skjorta och leta fram nå vettiga kläder åt mig själv. Det är två timmar kvar tills vi ska iväg så ingen brådska än.. 
Känns ändå skönt att vi har en sak inplanerat så inte dagen skulle vara helt blank för det skulle bli bra trist.
 
Tidigare då Lucas skulle sova så fick han sova på balkongen och då använde jag den nya babyvakten som spelade vaggvisor för honom tills han somna. Helt perfekt! Sjukt nöjd med den!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0