Onsdag

Idag har jag inte mkt planerat.. Ska städa och plocka lite för ikväll är det dags att visa lägenheten igen.
Får se om det kan låta bli att regna en stund så kanske man tar sig ut också :) Annars är det väl till att leka med Lucas som gäller. Funderade på om jag skulle bada han idag men får se om man orkar med det.. :)
 
När Jacke kommer hem ska jag hem till Emilie iaf och lämna bilden från Classic Lady och hon ska få klippa mig lite. Har inte klippt mig sen innan jag fick Lucas.. det börjar närma sig ett år snart så jag kan lova att mitt hår är vidrigt. Varje morgon när jag vaknar är det bara stora bollar av tovor i håret. Och nu är jag less på det! Hade tänkt stanna och umgås med Emilie och hennes fina familj lite då jag ändå ska dit men eftersom vi har visning så får jag nog rappa mig hem efteråt :(
 
 

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0