Kul!

Lucas vaknar tidigare varje morgon tycker jag. Förut har han sovit till 7.30-8.00 men det ändrade han på för en vecka sen och började vakna strax efter 7. Idag vaknade han 6.40 och skulle absolut inte somna om. Han sover visserligen jätte bra ändå som somnar 20 och sover hela natten.

Idag ska vi åka på Ikea och äta frukost med Jessica, Kitty, Lovis, Selma och eventuellt grannen Johanna och hennes Maja. Jessica hämtar upp mig och Lucas vid 9.30.
Efter Ikea tänkte vi åka på drakborgen och låta dom små härja lite på baby-lekis. :)

Sen i eftermiddag väntar tvättstugan på mig och jag har inte lite tvätt den här gången! Skulle behöva röja lite här hemma också, bära upp grejer på vinden och sådär inför visningarna vi ska ha imorgon kväll.

Nej det är väl bäst jag vaknar till lite!
Ha en bra dag!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0