Inte mysig

Idag är jag inte trevlig, inte mysig utan snarare på väldigt dåligt humör. Jag ska dock försöka bita ihop men det kommer bli tufft.
Vi åt middag hos pappa och Britta igår och åkte därifrån först vid midnatt.. Lucas vaknade såklart då och var sedan vaken till 02.30. Då fick jag honom till slut att somna ordentligt men det dröjde inte länge förrän han gnällde och grinade igen.. Sen har det hållt på så hela natten.. gnäll och grin och jag har ingen aning om vad det berott på. Otrygg? Ont i magen? Eller kunde han inte hitta sömnen igen när han blivit väckt?
Hur som helst så var det ju bara att konstatera att vi inte kan vara borta längre än till 19.30-20 tiden för då stör man Lucas sömn och några fler såna här nätter tänker jag absolut inte ha!

Det värsta med mig när jag får för lite sömn är att jag inte funkar som människa. Jag blir grinigare än vanligt, har inget tålamod och känner mig bara trött.. jag är så sjukt beroende av god sömn.. och det är vi väl alla mer eller mindre?

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0