Expert

Igår när Jacke kom hem från jobbet så skyndade jag mig in i duschen och gjorde mig iordning för att åka till Expert. Kön var till JULA ingången ungefär när vi kom men det tog bara ca 20-25 min att ta sig in. Dom släppte rätt många i taget då. Så medan Jacke stog i kö gick jag in och köpte en macka på Ica och när jag kom tillbaka blev vi insläppta :)
 
Det fanns mer än jag trodde kvar där inne men det var ju ingen dunder rea så det var väl därför! Vi köpte iaf tvättmaskin, torktumlare, en babyvakt, några filmer åt Lucas och färgpatroner till skrivaren. 
Alla dom grejerna blev strax över 7000 kr och det kändes överkomligt. Vi köpte ju vettiga maskiner med bra märken och då känns det som att det kanske blir lättare att dribbla med tillverkaren om dom skulle gå sönder :)
 
Tvättmaskin, Electrolux 7 kg.
 

 
Torktumlare, Electrolux
 
 

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0