Bra jobbat!

Startade dagen med 1 timmes promenad tillsammans med Lovis och Selma. Trots att man höll på att blåsa bort så var det riktigt skönt. Solen värmde och när man rör på sig fryser man absolut inte. Vi drack en kopp kaffe här efter promenaden och när Lovis gått hem så fick jag nå energiryck och slet fram soffan för att dammsuga där under. Jag har pratat med Jacke ett flertal ggr om att jag vill ha hjälp av han med det men det kan ju dröja hundra år så det är bäst man gört själv! ;) Det är ju inge svårt att dra fram soffan.. det svåra är ju att få dit mattan igen. Men jag lyckades med det också.
 
När Lucas hade sovit och ätit gröt kände jag helt plötsligt för att bada han. Dels var han rätt kladdig efter grötintaget men jag kände också att jag ville göra nåt vettigt och inte bara sitta och glo på han när han far omkring här. 
 
Ikväll ska Jacke spela golf så jag blir helt ensam. Men det gör mig inte så mkt. Bara det blir lätt att natta Lucas så är det lugnt, dessutom slipper jag laga middag så jag tänker inte klaga :)
 
 

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0