Onsdag

Jag är fortfarande slemmig men annars mycket bättre. Lucas verkar ha lite jobbigt med andningen och det låter tjockt i näsan hans.. Så idag ska jag åka och skaffa näsdroppar åt honom så han får sova gott iaf.

Inatt vaknade Lucas strax före 4 och var ledsen, jag fick honom att somna om strax före 5 men efter en stund vaknade han och grina igen. Då va jag less och jagade upp Jacke som gjorde sitt bästa för att få han att somna om. Men efter en stund gav vi upp och la han mellan oss i våran säng och då somnade han och sov som en stock till 8.
Jag är verkligen emot att ha han i våran säng och är jätte rädd att han ska få för sig att det ska bli en vana. Men nu försökte jag tänka inatt att han faktiskt är sjuk och då är det okej att sova med mamma och pappa.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0