Ej pigg

Min jäkla förkylning verkar ha tagit om lite. Halsen värker och jag kan inte kalla mig själv särskilt pigg.
Lucas är också en trött kille idag men det beror nog på att vi bara varit inne och han inte sovit så bra. Vi är i stort behov av frisk luft nu men jag orkar verkligen inte gå ut och promenera..
Ska ringa Jacke och se om vi kan komma till hans föräldrar och stå och glo när dom dränerar..låter jätte kul va!? Men då får vi lite frisk luft iaf :)

Imorgon ska vi ut till vårat hus och kolla så att städningen är okej och på måndag är det möte på banken för att slutföra affären. Sen är det bara att börja renovera och flytta in.
Det kommer bli 2 hektiska veckor eftersom vi ska vara ute ur vår lägenhet 1 nov och innan dess tänkte vi försöka hinna renovera så mkt som möjligt i huset.
Känns jäkligt skönt att vi äntligen ska flytta nu, det är ju det här man väntat på. Och den här tiden innan nu har mest bara känts seg och ointressant.

Har lite dåligt samvete om det här med huset för Jacke har verkligen lagt ner tid på att ta reda på saker och planerat och grejat medan jag knappt visat något intresse. Jag har varit intresserad men på nåt vis så har jag inte känt samma energi som han i det här.
Jag vet inte riktigt hur jag resonerat, det känns snarare som jag skärmat av och inte resonerat alls.

Nä, nu måste jag ringa Jacke och se om han kan hämta oss för nu är både jag och Lucas less på dom här väggarna.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0