Dåligt

Det har varit grymt lite aktivitet här på bloggen på senaste tiden och jag ska ärligt säga att jag varken haft lust eller ork till att skriva nåt. 
Vi har iaf flyttat nu och det känns jätte bra! Det är dock mycket kvar att göra och köpa innan vi får nån vettigt ordning men nu har luften gått ur oss och vi orkar inget mer.
Imorgon ska jag städa ur lägenheten och det ska bli jätte skönt att få det gjort för det har känts jobbigt hela dagen med vetskapen om att det ska städas. 
 
Idag var iaf första dagen i huset då jag och Lucas bara myste på utan några måsten och det harvarit en bra dag. Lucas älskar att springa runt runt med gåvagnen här hemma. Det är ju enorma ytor för han i jämförelse med dom små plättarna han hade i lägenheten. 
Vi gick ut också och hämtade ved, lekte lite i snön och plockade äpplen. Så nu har jag några liter äppelmos :D
 
Nä, dags att sussa men nu vet ni läget här iaf!
 
 
 

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0