Dagis

Det är dags att börja besöka förskolor och bestämma sig för nån som duger.. men gud så jobbigt det känns! Har suttit och kollat runt lite nu på vilka alternativ som finns och det finns säkert nåt vettigt.
Nu är det ju bara det där med att besöka dom här ställena.. det blir ingen lätt match. Eftersom jag inte har bil än och Jacke jobbar 7-16 varje dag så vet jag inte hur vi ska få ihop det. Och jag har faktiskt ingen lust att åka buss fram och tillbaka till njurundabommen.. :)
Får se om jag kan lösa det på nåt vis annars får jag väl vänta en månad till tills vi flyttat och besöka dom då när vi är där ute på plats.
Egentligen så vill jag inte besöka nån förskola, vill inte skola in Lucas, vill inte börja jobba och om jag måste börja jobba vill jag ha med mig Lucas på jobbet..

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0