Draken

Igår var jag på Drakborgen med Emilie och Klara och efetr Drakborgen tog vi en sväng på Birsta. Det var jätte bra att komma iväg och göra nåt både för mig och framför allt för Lucas. Det märks så väl på han att vi är mycket hemma. Han är så intresserad av allt som händer runt omkring samtidigt som han är ganska rädd för allt som händer :) Så mer turer med honom till diverse ställen skulle inte skada. 
Sen var det inte dumt att träffa Emilie och Klara två dagar i rak, det händer allt för sällan!
 
Efter Birsta åkte jag och Lucas på Ica Maxi och där blev vi överraskade av Jacke som kom och visade upp sin nya bil. Han hade varit lite skum hela dagen och jag trodde han hade blivit knäpp på riktigt men han hade köpt en bil :D
Det blev en blå Passat -2010, diesel. Mycket fin och Jacke är supernöjd. :)
 
Idag har jag en seg seriedag. Men vi får se om jag rycker upp mig och får nåt vettigt gjort. 
 

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0