Bra helg

Det har varit en riktigt bra helg eftersom vi fått massor gjort här hemma! Lars och mamma kom hit igår. Mamma tog hand om Lucas medan jag uträttade ärenden och Lars kapade ved medan Jacke byggde en tillfällig vedbod.
Sen tog mamma och Lars med sig Lucas hem och han har sovit där inatt.

Vi utnyttjade den barnfria tiden väl och staplade ved, började måla foder och lister samt rensade och sorterade i källaren. Känns grymt bra!
Tack mamma och Lars för all hjälp!

Imorgon kväll ska jag åka till stan och låna pappas bil som åker till Spanien en vecka.
Så den hör veckan kommer jag inte bara sitta hemma.. Vet dock inte vad jag ska göra men får se vad man hittar på.
Ska hälsa på Emilie och barnen en dag och funderar på drakborgen en dag. Ett besök hos Jessica ska jag nog också lyckas med.
Men lär inte göra nåt varje dag för ärligt talat tycker jag det är skönt att vara billös så jag slipper göra en massa utflykter. :)


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0