Jaha

Nu är frågan.. Är jag förkyld eller är det pollen känningar?
Jag har inte varit pollen allergisk tidigare men förra året fick jag känningar av det.. Iofs kan ju det ha berott på graviditeten.. Ja jag vet inte. Tror mer på förkylning nu faktiskt.

Matar Lucas nu och hoppas på vår vanliga rutin. Att han ska somna om sen så jag får duscha, äta frukost o sådär i lugn och ro innan vi ska på drakborgen kl 10.

Ha en bra dag!


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Johanna

Hoppas det är en förkylning. Jag fick min allergi i vuxen ålder men brukar bara ha varit lite snuvig men du har ju kanske sett hur jag har sett ut i år? Det är extremt mycket pollen just nu.

2012-05-29 @ 11:51:00
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0