Hur gör man?

Vaknade för att jag va kissnödig och tittade förstås till Lucas. Han sov lugnt- på mage. Och dom ska väl inte sova på mage så jag vände på honom vilket resulterade i att han vakna och ville leka. Jag hat ingen lust att leka mitt i natten så jag ignorerade det och försökte få han att somna men det gick ju inte.
Men skit samma att han är vaken.
Det var ju bara en tillfällighet att jag vakna till och såg honom ligga på mage och sova.. Så han kanske sover på mage oftare för ibland på morgon sidan ligger han på mage.


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Anonym

Om han vänder sig till mage själv så är det ingen fara att han sover så sålänge han inte har ansiktet ner i kudden

2012-05-17 @ 05:29:28
Postat av: Johanna

När dom kan vända sig själva så finns det inte mycket att göra, och det brukar inte vara någon fara. Det man kan göra är att ta bort kudden eller byta till en platt kudde så dom inte ligger med ansiktet ner i kudden.

2012-05-17 @ 11:16:15
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0