Hamilton

Ikväll såg vi Hamilton, i nationens intresse och jag tyckte att den va helt okej. Den va sevärd.

Efter det va vi idiotiska nog att titta på klippet som florerar ni med mamman som slår sin lilla bebis och jag önskar innerligt att vi inte tittat! Det har etsat sig fast i hjärnan och jag hoppas jag kan sova bort det.
Det stod under filmen att vi är mesiga som inte kan ta att sånt här förekommer i världen och att vi borde öppna våra ögon och göra nåt åt det.
Men just nu kan jag inte göra nåt åt det så då vill jag inte se det heller. Punkt slut.

Nu ska jag sova, Godnatt!


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: mli

Ja totalvägrar att se de, huuua!

2012-05-10 @ 23:24:17
URL: http://mlish.se
Postat av: Johanna

Det klippet var gräsligt. Jag får tårar i ögonen bara jag tänker på det och att det finns så många barn som far så illa. :(

2012-05-13 @ 21:35:40
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0