Bvc

Promenaden idag blev det inte må vidare av. Vi gick in på BVC där det va drop in och där blev vi kvar i över en timme.. Det var mycket folk där och lång väntan. Efter BVC gick vi på Ica och sen raka spåret hem för då va vi trötta och hungriga.

På BVC gick det bra. Lucas väger nu 8050 g och är 68,5 lång.
Jag tog upp dom här torrfläckarna/ utslagen med henne men dom är ju borta nu så jag kunde inte visa. Hon sa iaf att hon hade rekommenderat nån fet kräm att smörja med och det är ju det jag gjort. Locobase repair gjorde susen direkt! :)

Idag är det tvättstugan som hägrar och utöver det lär det inte bli mkt gjort.
Nu kallar Lucas på mig.

Ha en bra dag!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0