Mammasamtal

Mammasamtalet gick ju bra. Blev inte så mkt prat om mig ändå efetrsom jag mår bra och inte har så mkt att prata om. Det blev däremot lite prat om Lucas och om vad vi bör tänka när vi åker utomlands om några veckor. Hon hade inte mkt att säga om det heller.. hon tyckte att vi kunde vaccinera han mot hepatit B på måndag då han ska på 3 månaders vaccinationen. Vaccinet mot hepatit B kostar 145 kr och det kan det ju vara värt tycker jag. Hon sa att dom jobbar för att få in det som ett rutinvaccin för barn men än då länge är det frivilligt.

Mamma har varit snäll och varit här med Lucas under tiden jag va bort på BVC och då har jag kunnat fixa med tvätten i lugn och ro också. Perfekt, Tack för det! :)

Nu i eftermiddag ska vi ner på polisstationen och fixa pass åt Lucas. Det känns ju som att det är dags för det eftersom vi ska åka snart.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0