Ej aktiv

Har inte alls varit någon aktiv bloggare de senaste två dagarna.

Igår var jag med Jessica en stund och tog en kort promenad i halkan. Det va skönt att komma iväg lite och umgås med Jessica. Det är så sällan jag hälsar på henne eftersom det är så sällan jag har bil...

Jacke kom hem igår kväll och det va skönt. Få lite hjälp med Lucas och sällskap. Lucas är inte ett dugg krävande och roar sig rätt bra själv men det är ändå skönt att ha Jacke som kan busa lite med han emellan åt :)

Idag har jag inte fått ett jota gjort.. jag har haft sprängande huvudvärk och frossa så vette sjutton vad som varit galet. Men jag tog en värktablett för en stund sen och det känns faktiskt som att huvudvärken håller på att lätta. Ska göra ett ryck nu snart innan Jacke kommer hem och åtminstone starta diskmaskin och kanske bädda sängen. Men känner mig seg..


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0