Besök

Det har varit en bra dag.
Jag låg och vilade en stund på soffan med Lucas imorse och sen startade vi dagen. Mamma kom och hälsade på en sväng och drack lite kaffe. Efter att hon hade åkt gick vi ut på en rask promenad och tyvärr så ledde denna raska promenad på 45 minuter till att jag fick skavsår så imorgon måste jag försöka hitta ett annat par skor att ta på mig!
Det var konstigt ute idag.. egentligen var det inte kallt men jag växlade mellan att svettas och frysa hela tiden. Jackan var nog för varm men jag skulle ha haft en halsduk på mig för det drog kallt.

Jag vet så väl att jag måste skärpa mig på dagarna och försöka ta mig ut en stund varje dag för både jag och Lucas behöver det. Och mamma påpekade idag att det syns på våran hudton att vi är inne mycket.. även det är jag väldigt medveten om, jag ser grymt tärd ut och ser verkligen ut som att jag är i behov av dagsljus och frisk luft. Problemet som egentligen inte är nåt problem är ju att jag tycker det är så förbaskat tråkigt att vandra omkring planlöst bara för att gå. Men samtidigt så brukar jag oftast njuta av det då jag väl tar mig utanför dörren!

Nu ska jag börja förbereda lite inför middagen. Blir fläsk med löksås idag :)


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0