Stressen

Stressen har återigen infunnit sig men jag ska vara ärlig och säga att jag tror att det är mamma som smittar av sig med sin stress och hets. Dessutom gör det inte saken bättre att Jacke ligger i sängen och har legat där en timme fast han bara skulle vila en halvtimme. Jag vet att han hinner med det han ska ändå men jag blir stressad.. Kan han bara göra det han ska så får han ligga i sängen bäst han vill sen?

Egentligen så är allt hur lugnt som helst och jag behöver inte känna nån stress. Dessutom ska vi iväg på middag ikväll och bara vara gäster vilket känns jätte skönt. Vi kan bara vara och njuta av kvällen, god mat och trevligt sällskap.

Bara av att skriva det här inlägget känner jag mig lite lugnare. Bättre att avreagera sig lite här än på stackars Jacke som jag för en stund sen varnade: "Om du inte kliver upp nu så får jag en hjärnblödning.." Sen gick jag på i några minuter om allt möjligt.. tjat tjat tjat.. hualigen hur man är!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Johanna

Haha, men du är inte ensam iaf! Här är en till gnällkärring. :D

Svar: Jag skulle tro att vi alla är lite gnälliga mer eller mindre. :)
My Persson Norrby

2012-07-02 @ 19:35:53
URL: http://jordi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0