Stig-Helmer the story

Igår såg vi stig-Helmer filmen och ursäkta mig men kunde dom göra den tråkigare? Skit tråkig!

Inatt har Jacke haft vidrig hosta så man har inte sovit jätte bra. Vid 5 tiden gav jag upp och la mig på soffan. Lucas vaknade till då också men somnade om till 8, tack för de :)

Idag ska jag som sagt ut till Jessica en sväng och den ska det tvättas nån maskin. Jag tvättade bara här om dagen men igår skedde det en bamse olycka för Lucas så jag måste tvätta dom grejerna idag.

Nu ska jag äta frukost och mysa på lite bara Lucas somnar om :)


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Johanna

Håller med... filmen var skittråkig. Jag somnade rätt snabbt.. hände ju liksom inget..

2012-06-11 @ 11:37:03
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0