Skönt

Det har varit en jätte skön helg och jag ville nästan inte åka hem! Underbart med frisk luft, skogsmiljö och trevligt sällskap! :) Sen har det ju förstås varit fest hela helgen också eftersom Lars fyllt 50 men jag måste säga att det varit rätt lugnt ändå.. Jag och Jacke har gått och lagt oss i skaplig tid eftersom vi ändå har haft Lucas att ta hand om. Och med han har det gått hur bra som helst. Han har sovit mkt men det är väl för att han fått varit utomhus hela dagarna också. Att sova i husvagn var ju inga problem och han somnade runt 21 på kvällarna så han missade det värsta buset på festen också :)
 
Nu sitter jag och väntar på att Lucas ska vakna sen går vi bort på affärn en sväng. Ska hämta ut nå paket och köpa tvättmedel. 
 
Kommer lite bilder sen från helgen men orkar inte ta itu med de nu.. vi tog ju bara 500 bilder i helgen. 
Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0