Såja

Lovade mig själv att jag ska skärpa till mig och börja hjälpa till mer med handling och sånt.. ekonomiskt sett så är det ju oftast Jacke som betalar när vi handlar men jag skulle ju faktiskt kunna åka iväg själv oftare så att Jacke slipper den biten efter jobbet. 
Och dessutom försöker jag skärpa mig här hemma med städning osv. Jag vet att Jacke gott kan hjälpa till och det vill jag också att han gör till viss mån men jag är ju faktiskt hemma hela dagarna och Lucas är verkligen inte jobbig så man kan få mkt gjort bara man vill :) Nu har jag dammsugaren framme hela tiden för då kommer jag mig för att dammsuga lite oftare och bara man fått rutin på det så kan man väl ställa undan den igen snart.
Har iaf fått en del gjort idag. Bytt gardiner i sovrummet, sytt en duk till köksbordet och strukit bordstabletter och annat diverse. 
 
Efter middagen for jag ut till Jessica med en väska och gungan. Tog en kaffe där och surrade lite strunt :)
Sen var jag faktiskt och handlade och för en gångs skull kom jag faktiskt hem med mat och inte en massa annat skit. :)
 

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0