Sådär ja

Nu har även jag blivit riktigt snorig och ont i halsen. Men jag ska dricka varmt och hoppas att det går över till imorgon :)

Jacke är fortfarande sjuk så han blir hemma imorgon också. Så jag tänkte ta bilen imorgon och åka ut till Jessica med ett kubbspel som hon behövde låna. Jag ska dessutom höra med Jacke om jag får åka utan Lucas. Låter sjukt men det skulle vara skönt att vara barnfri en timme eller två :)


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Johanna

Det är underbart att vara barnfri. Även om jag älskar mina barn mest av allt så njuuuter jag av att få bara vara Johanna och inte mamma Johanna. :D

2012-06-10 @ 22:38:54
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0