Nånting varje dag

Fick sätta mig nu och skriva in i kalendern vad som händer till veckan för jag är van vid att ha en fullständigt tom kalender :) Det är nåt varje dag till veckan. Men det är faktiskt bara roliga saker så det ska nog gå bra!

Måndag: Tror att mamma kommer ner en sväng. Planera inför helgen.
Tisdag: Spädbarnsmassage kl 11.
Onsdag: En liten träff med några mammor och sen tvättstugan 14-21.
Torsdag: Studentmiddag för Wille.
Fredag: Midsommarafton. Då åker vi upp till Bispgården och firar där. + Lars fyller 50!
Lördag: Midsommardagen. Fest för Lars som han inte vet om. (Tror inte han läser min blogg för isf skulle ja inte skriva ut det här)
Söndag: Åker hem till stan igen och landar.

Under veckans gång ska jag också komma ihåg att fixa:
Doppresent till Celinne som döps på lördagen.
Studentpresent till Wille.
Blommor till Lars.

Och hela tiden medan jag sitter och skriver det här så känns det som jag glömt nåt. Men egentligen har jag inte alls mycket att stå i till jämförelse med andra. Men för att vara mig så är det här otroligt mycket :P

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0