Morgonen

Morgonen/förmiddagen har varit bra här hemma. Klev upp vid 7.30 och gav Lucas mat sen gick jag o la mig igen och sov till 9.30. :)
Sen har jag lagt fokus på Lucas. Vi har lekt, tränat på att sitta och badat. Nu har han varit trött i typ 1½ timme men vägrat somna så jag har fått fortsätta leka med han och nu somnade han när jag la ner honom.
Han är konstig på det där med att få han o somna. Han somnar bäst själv när han är tillräckligt trött. Det är nästan omöjligt att sitta med honom eller vagga honom till sömns. Då blir han antingen irriterad eller pigg och ska leka.
Men ja, det är ju såklart skönt att han kan somna av sig själv och att man inte behöver hålla på o vagga honom o sådär.

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på. Åker nog på babyproffsen och hämtar nya Lekpanelen till gåtolen som var trasig då vi köpte den. Sen har jag en del saker jag skulle vilja kika på då vi ändå är i Birsta men vi får se vad min kära sambo säger :)

Ha en bra söndag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0