Lördag

Vad vi ska göra idag är ganska oklart än så länge. Hade vädret varit bra så hade vi nog åkt ut till pappa och Britta och hängt där.. men nu vette tusan om det känns som nåt jag orkar göra. Får se om jag ska skjutsa Jacke till golfbanan sen och isf vilken tid det blir. Kanske kan ta en sväng förbi Jessica om hon är hemma.. Men ja, det kan ju bli ganska sent och då är det ganska skönt att bara åka hem och få nån ordning på Lucas nattning :)

Imorse vaknade Lucas 7 och det gick ju bra eftersom jag sovit jätte bra hela natten utan nån störande hosta. Är inte alls lika snorig idag heller så jag gissar på att jag är på bättringsvägen :)
Vid 8 blev Lucas trött igen och fick ligga i sängen med Jacke. Jag hade tänkt vara vaken och bara njuta av lugnet men efter en stund konstaterade jag att jag va ganska trött också. Så jag slocknade och vaknade strax före 10 då Jacke väckte mig. Då hade Lucas varit vaken ett tag och legat och lekt bredvid mig utan att jag hört nånting. Snacka om att sova djupt! :) Välbehövligt.

Sitter och hoppas på lite värme och sol till veckan så man kan vara ute. Nu har vi ju faktiskt ett strandtält som man kan vara i med Lucas eftersom han kan bli lite less av att sitta i vagnen hela tiden. Jag får lite panik. För jag tycker att stor del av sommaren gått redan men ändå har det inte varit nåt vidare väder. Jag vet att det är typ 2 månader kvar men det innebär ju ändå att halva sommaren passerat och vi har inte haft nån direkt värme förutom nån dag här o där. Ge mig riktig sommar nu! :)

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Johanna

Känner mig också stressad över det. Bara skitväder och mer än halva juni har gått. Känner nog extra panik just för att jag ska börja jobba till hösten och vill ha bra väder och njuta den här sista sommaren som föräldraledig.

2012-06-18 @ 12:12:43
URL: http://jordi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0