Vilken dag!

Det har varit helt underbart idag. Vi packade ihop oss och åkte till Jackes föräldrar i Bydalen vilket jag är tacksam för. Där har jag legat och solat typ hela dagen och svetten har sprutat på mig för det har varit otroligt hett!
Idag har det känts som riktig högsommar! Och dom få moln som kikat förbi har bara varit välkomna och svalkande. Såg dessutom att det ska bli såhär resten av veckan.. tråkigt att Jacke ska golfa hela veckan men jag ska se till att jag och Lucas tar oss ut ändå. :)

Jacke fixade langos åt oss vid 15 tiden och vi blev så mätta så vi skippar middagen idag och tänkte äta ost och kex istället ikväll. Det har verkligen varit en helmysig dag och jag hoppas vi får fler såna här dagar :)

Underbara sommar, du är tillbaka! :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0