Trött

Nu hade jag en super trött kille här hemma som var lite svår att roa på slutet. Så jag tappade upp ett bad och badade honom. Det tyckte han var jätte roligt särskilt eftersom det flög vatten runt HELA badrummet :)

Nu är jag faktiskt helt slut jag också. Jag känner faktiskt för att gå och lägga mig men kanske kan härda ut nån timme till. Klockan är ju inte ens 20.00.
Det är väl värmen och att man är själv som gör det. Jag är ju ändå van att ha Jacke några timmar om dagen som "hjälper till" med Lucas. Nu har jag iofs världens snällaste son men ändå.. ska man nånstans så ska man ju se till att ha halva bohaget med sig. Sen är det matning, blöjbyten, disk, tvätt och allt annat. Det rullar på liksom :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0