Tillräckligt

Jag har sovit mer än tillräckligt och ändå är jag helt slut. I över en halvtimme försökte jag få Lucas att somna om för jag va för trött och han såg jätte trött ut. Men nej, han vägra och tills lut gick det ju så långt att han börja skrika av hunger och trötthet. Och det var ju bättre att han skrek? Jag vet ju att det är lika bra att kliva upp på en gång och ge han frukost.
Nu sover han sött och lär säkert sova en timme.. Och jag skulle ju kunna gå och lägga mig men jag vet att det är onödigt och jag vet att jag egentligen sovit tillräckligt.
Så jag håller på och kokar ihop en rotfruktsgryta åt Lucas istället. En portion som han kan äta idag och en som kan frysas in.

Det ska tydligen bli riktigt sommarhett idag och jag undrar bara vad vi ska göra, vart vi ska ta vägen?

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Mli

Åh synd att ni inte har bil så hade ni kunnat komma till huset och mysa!

Svar: Meh, fast vi har ju bil :D
My Persson Norrby

2012-07-05 @ 09:09:22
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0