Tidigare

Det känns som att Lucas vaknar tidigare varje morgon men så är det väl inte. Inatt har jag dock vaknat många ggr.. vid 3 tiden var han vaken och låg och titta på mig genom spjälorna. Då slog han huvet i en spjäla och börja grina lite. Sen vaknade han strax före 5 och då trodde jag faktiskt att jag skulle bli tvungen att kliva upp men vid 5.30 somnade han äntligen om.
6.30 var det dags att kliva upp utan någon protest. Och pga det här så är jag helt slut. Så det lutar åt att jag kanske lägger mig en stund till sen när Lucas lägger sig..
Egentligen är inte 6.30 tidigt för mig. Jag är en morgonmänniska och tycker om att vara vaken tidigt bara jag får rutin på det. Men då måste jag lägga mig ännu tidigare på kvällen. Igår gick jag och la mig strax före 23 men jag hade lät kunnat sova redan vid 21.30.
Känns ju så dumt att gå och lägga mig innan Jacke ens kommit hem från golfbanan men å andra sidan spelar det väl ingen roll om jag lägger mig innan eller direkt när han kommer in genom dörren.

Märks att jag är trött.. för nu har jag skrivit och skrivit och det känns som att jag bara yrat..

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0