Stackars

Vi tog en repa på stan och det var trevligt men i vanlig ordning ville inte Lucas sova.. han kanske sov 20 min under hela eftermiddagen och då hör till att han bara sov en halvtimme på förmiddan.
Väl hemma var det alltså mindre kul. Tog väl 1-1½ timme att få han och slappna av och somna. Övertrött utan dess like, gallskrek och grinade och vi provade det mesta men han ville inte lugna sig och somna. Till slut somnade han i min vaggande famn och har sovit över 1 timme nu. Men det verkar ha hjälpt dåligt..för han är fortfarande ledsen och trött.
Jacke är på rundtur i huset med han nu och sen blire välling och sova.
Imorgon ska vi vara hemma och ta det lugnt jag och Lucas. Jacke ska spela en golftävling och jag och Lucas kanske går på en promenad på sin höjd. Men han kan behöva en lugn dag utan nåt som stör hans sömn.
Det lär ju inte göra saken bättre heller att snoret sprutar ur han och han hostar en del.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0