Sötnos

Nu har Lucas somnat och som vanligt då han somnat blir man lite rastlös. Innan han somnar längtar man efter den här stunden på kvällen då man får lite lugn och ro men eftersom det bara är skit på tvn så blir man istället lite rastlös.

Blev inget av med nån tvättstuga för mig idag men det känns faktiskt inte så panikartat med det. Det kan jag lika gärna ta en dag i helgen eller till veckan nån dag då Jacke är hemma. Det är betydligt lättare än att släpa med sig Lucas ner.

Även fast jag suttit ute en väldigt kort stund idag så tror jag att solen tagit lite. Kanske är lika bra att man varit inne mkt.. annars kanske man skulle ha bränt sönder sig och det är ju onödigt!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0