Solskensbarn

Lucas är ju nästan jämt glad och bara rolig att umgås med på dagarna. Men idag har inte varit nåt solskensbarn direkt. Mycket gnäll för ingenting. Jag tror att det beror på att han är trött, han har varit trött hela dagen men haft svårt att komma till ro och då han väl somnat har han inte fått sova klart utan blivit väckt av livet utanför. Så jag tror inte han blivit helt utvilad idag och därmed varit gnällig.
Nu ska ni ju också tänka på att det som känns som mkt gnäll för mig är förmodligen ingenting med ett barn som verkligen är gnälligt eller missnöjt. För mig blir det mycket bara för att jag är ovan vid gnället :)
Så huvudvärk har jag fått idag och jag ångrar nu att jag inte tog en till promenad eller nåt och försökte få han att somna i vagnen och sova ordentligt. Iofs brukar han ju inte tycka att det är så kul att sova i vagnen eftersom han inte kan snurra sig som han vill då.. men han kanske hade sluppit bli väckt med buller och bång.


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0