Skärpning

Något jag verkligen måste skärpa mig med när jag är själv är maten. Till lunch idag blev det lite naturell yoghurt och en hårdbrödmacka och middagen höll jag på att hoppa över helt men vid 19.30 tiden åt jag lite minestronesoppa. Det är ju så tråkigt att laga mat åt sig själv men jag vet ju att jag mår så mycket bättre när jag äter ordentligt. 
 
Jaja, kvällen har varit lugn och bra än så länge. Lucas somnade utan problem och eftersom jag var så rastlös så slog jag igång ett Zumba pass på 40 minuter. Det var som vanligt jäkligt jobbigt men också kul. Tyvärr så blev jag hemskt illamående på slutet.. antagligen pga att min kost varit så bra idag.
 
Nä en dusch på det här sen bör nog Jacke komma hem från golfen.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0