Piggast

Idag har man mått lite som man förtjänar faktiskt. Blev nog en cider för mkt igår och det har känts på förmiddagen här. Men jag har trotsat det och städat lite och nu mår jag faktiskt rätt bra igen :)

Det var en trevlig middag med Emil och Emelie igår. Mycket god mat och trevligt sällskap :) 
Lucas hade lite svårt att komma till ro i vagnen men det kan mkt väl ha berott på att hans andra tand är på väg upp. Hoppas han inte ska ha såhär besvärligt med varje tand han får. Man tycker ju så synd om honom!
 
I eftermiddag åker jag med Lars upp till Utanede för att hjälpa mamma i restaurangen i helgen. Hoppas Jacke och Lucas kommer upp imorgon för annars kommer jag nog längta ihjäl mig :) Det är nog det enda jag bekymrar mig för, i övrigt känns det som att det blir en bra helg.
 
Nu ska vi luncha lite. 
Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0