Pigg?

Är inte så värst pigg idag faktiskt. Lucas har vaknat varannan timme inatt.. och det är ingen överdrift, han har vaknat nästan på minuten varannan timme. Iofs har jag bara behövt kliva upp, ge han nappen, bädda om han lite och sen lagt mig igen.. och kanske gjort så nån gång till för att han skulle somna om. Men trots att det varit korta vaknanden så känns det att jag sovit en natt med många uppehåll. Dessutom somnade jag sent igår. Gick och la mig vid 23 men eftersom jag och Jacke var lite ovänner/oense så hade jag svårt att somna. Hatar att somna osams. Det är helt värdelöst men så fick det bli ändå :)

Den vidriga halsen och förkylningen gör såklart inte saken bättre men det är något som jag som vanligt väljer att ignorera. Tänker inte vara lat för nån töntig förkylnings skull :)

Får se vad vi hittar på idag. Det skulle ju bli skapligt väder så en dag utomhus bör det bli iaf.
Imorgon packar jag mig upp till Bispgården för att hjälpa mamma på restaurangen över helgen. Ska bli jobbigt och kul på samma gång. Lär ju vara helt slut när jag kommer hem på söndag så Jacke får nog ta Lucas söndag kväll och måndag morgon också skulle jag tro!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0