Ojoj

Trött som få är jag idag. Jag som hade tänkt vara utvilad.
Lucas vaknade vid 5 och låg o surra men jag tjurade på och gav han nappen så somnade han om efter en halvtimme ungefär.
Det måste vara att solen lyser rakt in i vårat socrum som gör att han vaknar tidigare och tidigare. Men ja, som idag.. det gick ju att få honom att somna om och sova vidare till strax efter 7 så då är det ju lugnt.
Vid 7 vaknade jag av att det dunsade utanför fönstret, det lät rejält och jag fattade inte alls vad det var först. Sen kom jag på att det är takläggarna eller liknande som håller på.
Jag klev upp, stängde fönstret och kopplade bort ljudet - somnade om. Några minuter senare vaknade Lucas och låg och surra. Jag lät han surra i säkert 20 min innan jag ens fick upp ögonen ordentligt. 
 
Nu ska jag trycka i mig lite frukost och försöka vakna till.
Ha en fin dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0