Ny stavmixer

Vilken dag! 
Startade med att åka ut till Jessica vid 10 tiden. Satt där och drack kaffe och bara slappade ute på altanen till strax före 14 och då for jag hem. Bestämde mig för att göra ett storkok fiskpuré åt Lucas. Sagt och gjort och det gick ju galant tills vi kom till de där med att mixa maten. Stavmixern krashade och jag trodde fasen den skulle börja brinna! 
Så när vi ändå skulle ut till Birsta när Jacke kommit hem så köpte vi en ny där. Vi köpte en typ värsting som ska hålla ett tag nu och jag har använt den ikväll. Vilken skillnad säger jag bara, gick så lätt så jag trodde det va ett skämt! :) En Philips HR1617 hette den och gick lös för 699 kr på Media Markt. Nu ska jag komma ihåg att använda den mkt så den är värd pengarna. 
 
Efter Birsta var vi först in till Jackes föräldrar på en kaffe och sen vidare till Jackes faster för att hämta sjalar som Jacke haft hos henne.
Och nu kan man äntligen slå ner rumpan i soffan och njuta av lugnet en stund.
 
Imorgon är jag billös igen så det blir en lugn dag hemma. Tänkte rensa lite bland Lucas kläder och greja lite här hemma. 
 
Natti natti gott folk!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0