Morsning!

Jag tror det är solen som gör att jag är som piggast direkt på morgonen. Det är på morgonen jag har energi att greja med saker och städa o sådär. :)
 
Idag ska jag packa lite och prata ihop mig med Wille så vi kan få tillbaka strandtältet som ligger i Brittas saab. Det känns lite både och med det här att vi ska bo i Jackes föräldrars hus. Jätte skönt att bara kunna kliva ut genom dörren och ha gräs under fötterna, att kunna lägga Lucas i barnvagnen för att sova osv. Men jobbigt att veta vad man ska ta med sig dit :) Vi har ju iofs nära hem så det är ingen panik men hemma har man ju allt nära till hands liksom :) Fjantigt jag vet. Kommer bli kung att bo i hus en vecka! Hoppas bara at väderprognosen bättrar sig för som det ser ut nu så blir det regn hela nästa vecka.
 
 

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0