Hemsk

Jag vet så väl att jag är en hemsk sambo. Bitter, uttråkad, lat och hetsig. Jag har ett hemskt humör och brinner för minsta lilla. Jag vet att Jacke tycker det är roligt att reta upp mig men jag vet också att han tycker jag är sjukt jobbig att leva med emellan åt. Det jag egentligen ville säga är väl att jag försöker vara mitt bästa jag men det går lite sisådär och Jacke gör det sjukt bra som inte blir vansinnig på mig :) jag måste ha många bra sidor som väger upp det dåliga :) . Jag älskar dig Jacob Wallin!


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: samma

jag känner verkligen igen det du beskriver, det är sånt här man har vänner till att kunna balansera, ventilera och kanske få tips om och framförallt hjälpa varann igenom. ( jag hade kunnat hjälpt en hel del, då jag bearbetat bla. detta tillsammans med proffitionella personer men nu finns inte det alternativet.
synd, tycker jag fortfarande... men såklart ett val och något du får stå för resten av ditt liv.

2012-07-24 @ 22:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0