You and me

Det har varit en skön dag faktiskt! blev en väldigt kort promenad för mig och Lucas men lite frisk luft fick vi iaf :) Sen tog Jacke med sig Lucas till Biltema och jag fick duscha i lugn och ro samt kolla på ett avsnitt av "Hart of Dixie".

Ikväll ska Jacke ner på stan och ta en öl med en kompis som han träffat i Afghanistan som är här ikväll bara och det känns faktiskt helt okej att jag ska vara ensam med Lucas. :) samtidigt känns de lite skumt, är ju van att mest bara amma och däremellan är det Jacke som i största mån tar hand om Lucas. Men mest av allt känns det kul särskilt om han är vaken lite, vi umgås inte mycket jag o Lucas.. mest bara då han skriker efter mat :)

By the way kollade jag statistiken över mina besökare här på bloggen och sen jag fick barn så har det ökat med cirka 35 unika besökare per dag. Verkar som jag driver en mamma blogg nu för tiden.. tänk att det trodde jag aldrig att jag skulle göra. :P

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Charlotta Norrby

Låter riktigt trevligt det där :-)

Skulle vilja vara hos Er varje dag , men det går

Ju inte. Bra att du skriver lite så man får veta

hur Lill prinsen och du mår.

Å mamma blogga , nej det trodde jag inte heller att du skulle göra

men tro ska man göra i kyrkan ... ;-) ha en trevlig kväll min älskade dotter!

2012-01-10 @ 19:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0