Vädret

Vädret är underbart! Även idag tog vi en promenad, det blev en hel timmes promenad! Det är verkligen perfekt att promenera här på Östermalm, Södermalm och Skönsmon.
Den friska luften gör verkligen att man får mer energi och känner sig lite gladare och mer tålmodig!

Ikväll har vi blivit inbjudna på middag hos Jackes föräldrar och jag tackar inte nej. Det är grymt skönt att slippa laga mat själv.
Men jag ska erkänna att jag tycker det är lite besvärligt att hälsa på folk. Tycker inte om att amma hos andra även om jag inte behöver sitta inför dom..

Ha en bra kväll! :)


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Mli

I know the feeling! Jag försökte från början amma innan vi fot och sedan åkte vi hem när det var dags igen, men ja då ammade ju jag var tredje timma så det var ju lite enklare..



Borta bra men hemma bäst :)

2012-01-07 @ 16:25:48
URL: http://mlish.se
Postat av: mli

Stellas kommentar när jag gick in här.. "ååh huga han är så söt, så söt.. åååh pytte pytteliiiten, åh huga. Han är sååå söt, huga" ;D



Sötunge! <3

2012-01-07 @ 17:59:10
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0